Friday, December 11, 2009

Fogorvost, de sürgősen

Ma reggel arra ébredtem, hogy bár nem fáj, de az arcom jobb oldala alaposan be van dagadva. Mint akinek nagyon nagy gond van a fogával. Úgyhogy felhívtam gyorsan a dokit, hogy kérek szépen időpontot amint lehet. Kaptam is, délre. Bementem, megvizsgált. Nem csinált semmit, csak adott antibiotikumot, hogy a gyulladást levigye. Meg visszarendelt jövő hét csütörtökre, akkor majd megkezeli a fogamat. Hát jó.

Utána a recepttel még elmentem gyógyszertárba. Ez a Safeway-ben (közeli nagy szupermarket) is kiváltható gyógyszer, úgyhogy oda mentem. Elkérték szépen a biztosítási kártyámat, pötyögtek egy adagot a számítgépbe, aztán azt mondták, 15-20 perc alatt meg is lesz a gyógyszer. Megvártam, addig elintéztem a bevásárlást. A biztosítóm támogatta a gyógyszert, én 10 dolcsit fizettem, a biztosító 60-at. A gyógyszert névre szóló piros kis tégelyben kaptam, a 21 darab kapszula, amit szednem kell, darabra leszámolva benne. Volt mellette még egy leírás is a szedési instrukciókkal és mellékhatásokkal. Meg még egy papír, amin azt mondták el, hogy az adataimat és az egészségemre vonatkozó információkat nem szolgáltatják ki harmadik félnek. Ez nekem egyértelmű, de szerintem csak az USA-ban kell erről még papírt is adni.

No comments:

Post a Comment