Tuesday, December 15, 2009

Holiday Party

Már vagy a negyedik Holiday Party, ha jól számolom. :)

Viszont ami fontosabb: Ma voltam a suliban a második állásinterjún. Erre már sokat készültem, az egész hétvégét ezzel töltötem. Párom szépen átvette addig a háztartást, gondoskodott hamiról meg a macskáról.

Hogy miből állt a felkészülésem? Kaptam levelet a Sharon-tól, hogy mit vigyek magammal, mit kell majd csinálnom ott: vigyek bármit amit eddig 'graphic design' címén elkövettem, majd lesz szó rendezvényszervezésről, emlékkönyvről, adatbevitel és körlevél készítés. A körlevéllel és az adatbevitellel gondoltam minden rendben lesz, azzal nem szoktak gondjaim akadni. A rendezvényszervezéshez összeraktam egy időrendet és egy nagyon minimális kis egyszerű vendégkönyvet és elvittem a szórólapokat és egyebeket amiket korábban készítettem. Plusz elolvastam mindent a honlapjukon (volt mit, sokat dicsérik magukat), és még a zsidó ünnepeket is átnéztem. Hétfő este úgy éreztem magam, mint akinek vizsgája lesz és kivételesen tanult is rá. :) Hétfőn még mentem volunteer-kedni a PACE-be, ahonnét ajánlottak. Bridget, a főnököm, még gyorsan írt rólam egy nagyon szép ajánlást is.

Aztán bementem 10-re az interjúra. Beszélgettük egy adagot, hogy miket csináltam korábban, megmutattam amit vittem magammal. Aztán a főnöknő elment meeting-re, addig az asszisztense megmutatta sulit, megcsináltatta velem a körlevelet meg az adatbevitelt. Aztán még beszélgettünk kicsit. Amikor visszajött a főnöknő, mondta, hogy majd még a másik főnök (kettő lesz) is meg akar interjuvolni, de majd csak 2 körül ér rá, vagy esetleg holnap. Addig elmentem páromhoz - kb. 5 percre van a munkahelye - megebédeltünk, és kiderült, hogy a másik főnök csak holnap ér rá. Rendben.

Este aztán még mentem PACE volunteer party-ba. Volt fincsi hami, beszélgetés meg tombola. Mit tesz Istenke, már megint nyertem. Most nem a fődíjat, az itt nem volt, és egyébként is majdnem annyi ajándék volt, mint vendég. 5 csinos kerek egymásba passzoló dobozt hoztam haza. Szép dobozok, textillel vannak bevonva, a legkisebbe már be is költöztek a varráshoz használt apró kellékek.

No comments:

Post a Comment