Friday, May 20, 2011

Nem tartunk sehol, de már a partit tervezem :)

A kipakolással igen lassan haladunk, mindig jön valami más is amit hirtelen el kell intézni. Ma reggel megint locsoltam, közben társalogtam egyet a szomszéd nővel is. Kedves hölgy nagyon, és roppant segítőkész. Ma elárulta, hogy hogyan kell metszeni a rózsáinkat. Aztán locsolás után összeszedtem a lehullott virágokat néhány bokor alól, elsöpörtem a citromfa virágait amik lehullottak a földre - szóval molyoltam kicsit a kerttel. El is fáradtam tőle, pedig nem sok mindent csináltam.


Tegnap is, meg ma is kibontottam két dobozt, konyhai cuccok voltak mindkettőben. Úgyhogy szépen lassan töltöm a konyhaszekrényeket és a vitrint. Ezek még nem látványos dolgok, de én élvezem - van miben főzni és utána miben tálalni. :) Tegnap éppen padlizsános rizottó lett a vacsora. Volt itthon két, már éppen csúnyuló padlizsán, azokat meghámozva felkockáztam, megfőztem. Aztán csináltam rizottó alapot (rövid szemű rizst lassan főztem, sokat kevergetve és főleg csirke alaplével (kockából) felöntve). Aztán a végén beledobtam a padlizsánt, adag friss bazsalikomot, borsot, reszelt sajtot és végül paradicsomal tálaltam. Finom lett, Bálintnak is nagyon ízlett.


Bár még sehol nem igazán tartunk, én már nagyon tervezgetem a házavató bulit. Már fridzsider van, csak egy jó kis kerti grill és néhány kerti szék hiányzik. Bár az is eszembe jutott, hogy egyszerűen rakunk majd takarókat a gyepre, és házavató piknik-et tartunk. :) Ebben az esetben viszont csupán egy kerti grill hiányzik, ami nem lehet túl nagy macera, elvégre hűtőt is vettünk vagy két hét alatt :). Tehát, ha kb. egy hónap múlvára hirdetjük a partit, addigra be is tudjuk szerezni a szükséges dolgokat, és akkor még a baba sem lesz túl közel, valószínűleg még én is elég fitt leszek az egyszerű vendéglátáshoz, legalábbis abból kiindulva, hogy egyelőre hogy érzem magam.

No comments:

Post a Comment