Monday, May 9, 2011

Már kifele pakolunk


Bálint csütörtökön és pénteken szabadnapot vett ki. Csütörtök reggel kibéreltünk egy U-Haul kisteherautót (nekünk elég nagynak tűnt), főleg Bálint utálta vezetni), és elkezdtünk költözködni. Csütörtökön megtöltöttük a teherautót egyszer, átvittük a cuccokat, egy részét betettük egy garázsba, egy részét ott hagytuk a teherautóban, rendbeszedtük magunkat és elmentünk ünnepelni. Bálintéknál hagyomány csütörtökönként a póker-parti a Gugliban, oda mentünk most ketten. Aztán este hazajöttünk, a matracunkat letettük a hálószobában a földre, aztán elmentünk az apartmanba, felkaptuk a macskát és tartozékait (alomtál, kosár stb.), hazajöttünk és bezuhantunk az ágyikóba.

Pénteken már a házban megreggeliztünk - volt nálunk müzli és egy liter tej. A vitrin alsó részén "terítettünk" magunknak, odahúztunk két széket, és kényelmesen reggeliztünk. :) Aztán kipakoltuk a teherautót és elmentünk a tárolónkhoz. Bálint a teherautóval, én a Hondával kísértem/segítettem. Aztán én mentem a PACE-be, 2 órán ét én voltam a portás, mert aki szokott lenni épp szabin van és ilyenkor önkéntesek töltik be a posztot. Bálint addig a tárolóban töltötte a teherautót. Mint később kiderült, a tárolót teljesen kiürítette, mire én végeztem a PACE-ben, ő már a háznál járt és a garázsba hordta be a dobozokat és egyebeket. 

Szombaton reggel ismét a vitrin alsó részén reggeliztünk egy picit, leadtuk a teheratuót, aztán átmentünk az apartmanba  áthordani a maradék cuccokat a házba. Sajnos nem végeztünk, még mindig van ott két könyvespolc (nem volt nálunk szerszám, hogy szétszereljük), meg egy adag miegymás. Viszont a hűtő tele van hamival, úgyhogy reggeliztünk egy rendesebbet - a földön ülve, egy felfordított dobozon terítve. :) Amíg én dobozokat töltöttem, Bálint a méretesebb darabokat (pl. távcső) és a töltött dobozokat hordta az autókba. Aztán irány vissza a házba, kipakoltuk az autókat (Bálinté ott parkolt az apartman garázsában), összeszedtük magunkat, és indultunk az első szülés-felkészítő óránkra. Az elvitte a délutánunkat, és kb. az esténket is. Ahogy ott végeztünk, beugrottunk boltba, vettünk a melegpultból vacsorát és hazajöttünk. Itthon aztán elrendeztük a TV-t és a kanapét. Bálint megnézett még egy NCIS-t is, én csak eldőltem aludni.

Vasárnap reggel már az étkezőasztalon sikerült reggelizni - hatalmas élmény volt! Aztán folytatódott a dobozbontogatás, adminisztratív tennivalók (címváltoztatás itt-ott hivatalos helyeken, költségelés stb.). Aztán egyszercsak Jenn telefonált - használhat-e minket referenciának autóvásárlásnál. Mondtuk, hogy persze. Aztán áthívtuk őket. Ők megmutatták a gyönyörű új autójukat, mi megmutattuk a házunkat. Aztán csaptunk egy grillpartit a kertben. Az előző tulajok itt hagytak egy kerti asztalt két székkel, nekünk is van két műanyag székünk, úgyhogy helyileg elfértünk. Tányéron és bögrén osztoztunk, mert azokból csak kettő-kettő van ideát egyelőre. Bálint szerzett kolbászkákat meg krumplisalátát, jeget a hűtőládánkba, volt a spájzban egy üveg paradicsompaprika (az orosz boltban találtam nemrég) és meg is voltunk. Van egy kis kempingrillünk, azon sütöttük meg a kolbászkákat. Aztán igénybe vettük a segítségüket, a kanapét, a TV-t és a vitrint többször áthelyeztük amíg megállapodtunk egy most jónak tűnő elrendezésben. :)

A babaszoba bútorait behordtuk oda, majd hamarosan össze is szereljük őket. Az ágyat is összeszereltük tegnap este - ettől egyrészt a szoba is jobban szobának tűnik, másrészt mi is szinte rögtön jobban aludtunk. A könyvespolcok még fejtörést okoznak - a nappali és étkező bútorai sötét színűek, a könyvespolcaink viszont mind világosak. Valószínűleg majd a hálószobákban fognak kikötni.

A garázs még tele van dobozokkal, néhányat ugyan behordtunk az egyik szobába, hogy kényelmesebb legyen kipakolni őket. Bálint előkészíti őket nekem - felteszi magasra, hogy kényelmesen hozzáférjek, aztán már csak csomagolok kifele. :) Még el fog tartani egy darabig amíg végzünk, de már egész lakható a ház. Remélem hamarosan találunk megfelelő hűtőszekrényt is, és lehet az apróságokkal és a dekorálással törődni. Pl. függönyvarrás és képkeresés-készítés a falra.

Ui.: A Picasa-n a Nectarine albumot rendszeresen frissítem. Nem túl sok, de egy-egy kép felkerül kb. minden másnap. :) 

No comments:

Post a Comment