Tuesday, June 14, 2011

Alakulunk lassacskán?

Állítólag szép fentről a kilátás
Dolgozgatunk a házon, lassacskán haladunk. Hétvégén Bálint kitisztította az ereszeket, meg egy kicsit lesöpörte a tetőt is. Én a földön tevékenykedtem, lemetszettem újabb adag elhervadt rózsafejeket és a sövény nagyon kiálló ágait.

Aztán hétfőn is és kedden is kipakoltam egy-egy dobozt. Az elsőben találtam jónéhány üveg sört, abból kettő be is költözött a hűtőbe váratlan vagy várt vendégek számára, a többi a garázsban maradt egy polcon. A másik dobozban megtaláltam a falióránkat, néhány képet és a vöröses fém levelet a falra. Még nem tettem fel semmit rendesen, csak a kandallópárkányra ill. a kanapé hátuljára állítottam őket. De már így is jó, hogy végre színek vannak a fehér falakon! :)

A következő nagyobb fejtörést nekem a szekrények okozzák. A hálószobában van két akasztós szekrény, amiből az egyiket vagy mindkettőt félig szeretném polcossá alakítani. Azt hiszem az IKEA lesz most is a megoldás, már ki is néztem a polcokat, csak még Bálinttal kell megbeszélni a dolgot.

Aztán jöhet végre a függöny varrás és a szőnyegek. Persze jó lenne a babaszobát is minél gyorsabban barátságosabbá tenni - attól azt hiszem sokkal jobban érezném magam. De mindig jön valami tennivaló, valami fontosabb, sürgősebb. Most pl. mindjárt indulok, veszek egy babahordozót, amire fenem a fogam. Már majdnem megvettem Amazon-on újonnan, de épp találtam craigslist-en féláron. Igaz, ez egyszínű barna, nem mintás mint amit kinéztem, de mint Bálint rávilágított, ezt kidekorálhatom magamnak valami rátéttel. :)

No comments:

Post a Comment