Thursday, April 14, 2011

Készítgetek ezt-azt :)

Képek a babaszobába
Nem árulok ám el mindent, csak annyit, hogy folytatom a saját készítésű babadolgokat. Tegnap a TV előtt készítgettem kis apróságokat, ma pedig gyorsan megcsináltam a másik három képet a falra (tegnap készült az első három).

Az egész úgy kezdődött, hogy a neten nézelődtem babaszoba berendezés-dekoráció után. A boltban kapható dekorációk nem fogtak meg, én valami mást akartam. Aztán találtam a neten olyat, hogy hímzőkeretbe fognak szép mintás anyagot, és azt lógatják a falra - általában csoportosan. Már épp azon voltam, hogy én is pont ezt fogom csinálni, amikor egyszercsak megint betévedtem az egyik Goodwill-be, és ott találtam hat egyforma keretben képecskéket, darabja 99c. Gondoltam: tökéletes, veszek csinos mintás scrapbooking papírt, azt rakom bele. Az a falon önmagában is jól fog mutatni, és aztán a keretekbe lehet a babáról készült fotókat tenni. A képen az eredmény látszik, az albumban ott vnanak az eredeti Goodwill-es képek is.

A szülinapi könyvek
Most sajnos még előbb rendet kell raknom itthon (már amennyire ezt a doboz-helyzet engedi), de aztán gondoltam nekiállok köntöst varrni magamnak. Az anyagiam nagy részét már eldobozoltuk, csak egyet-egyet hagytam elöl, hátha véletlen marad időm a varrásra is. Pillanatnyilag úgy fest, hogy igen. Ráadásul nagyon jó kis szabásmintám is van a köntöshöz, mert Bálinttól remek szülinapi ajándékot kaptam. Van egy igen hosszú "kívánságlistám", arról választott nekem két varrókönyvet. Rászoktunk erre a rendszerre, hogy adunk egymásnak pár ötletet amikor épp van, aztán karácsony és születésnap környékén abból szemezgetünk. Egyelőre bevált a dolog, kevesebb fejtörés és sok öröm, valamint ha elég hosszú a lista, akkor még meglepetés is van az egészben. :)

No comments:

Post a Comment