Thursday, March 11, 2010

Egy hónapja

Egy hónapja blogoltam utoljára. Huh, az rég volt.. Kicsit elhavazódtam. Részben munka, részben jó kis programok. A hétvégén pl. lent voltunk Arizona-ban, meglátogatni egy ismerős amerikai házaspárt. Aranyos népek, még Magyarországon ismerkedtünk össze velük. Fent laknak Wisconsin-ban, de télen lejönnek Arizonaba.

Jártunk velük a sivatagban, ami bizony nem csak homokból, tevékből áll, hanem sziklás és igen rendes vegetációja van. Az idei rendkívül sok esőnek köszönhetően kifejezetten zöld volt, tele rengeteg és igen jópofa kaktusszal. Aztán voltunk piknikelni egy csinos kis tónál, este lazítás a jacuzzi-ban, majd elmentünk vacsorázni valami jópofa étterembe. Ott kaptunk Bálinttal ketten egy akkora előételt, hogy 3-man kb. jól is laktunk belőle. :) Aztán jött a rendes fogás, de azt feleztük mis is és a házigazdik is. :)

Másnap esett az eső, úgyhogy délelött a bolhapiacot látogattuk meg. Az egy igen érdekes hely volt. Részben hasonlított a budapesti kínai piacra, részben hasonlított egy kézműves vásárra. Volt ott minden, vettünk is egy-két apróságot. A legjobb dolog amit beszereztünk, egy szép kézzel festett tányér. Szuvernirnek vettük, az arizonai tájat ábrázolja. Aztán meglátogattunk még egy-két egyedi élelmiszer üzletet, ahol házigazdáink vettek egy igen helyes kaktusz alakú mézeskalácsformát, mi pedig egy csomag igazi fehérrépát.

Vacsora előtt kockáztunk, azt nem kedveltük olyan nagyon, de azért nem volt rossz. Vacsorára finomat főztek házigazdáink: volt sertéssült, paradicsomsaláta, nagyon jó rozmaringos-sajtos tekercsecske és édesburgonya köretnek. Hozzá finom tokaji bort ittunk. Hiába, évente egyszer ellátogatnak Magyarországra, és szeretik a magyar dolgokat.

Aztán időben ledobtak minket a reptéren, ami nekünk igen furcsa volt, nem szoktunk kényelmesen egy órát ücsörögni ott. De kellemes utunk volt haza, jót aludtunk a gépen.