Tuesday, March 23, 2010

Mar csak par nap

Mar csak pár nap, és megérkeznek a szüleim. Jönnek bő két hétre. Ennek örömére vasárnap megint alaposabban rendet raktunk a lakásban. Miután eldöntöttük, hogy a walk-in closet-be feltétlenül szerzünk polcos tárolóhelyet, betoltuk oda az IKEA polcot a hálóból, majd elmentünk az IKEA-ba, és vettünk a helyére a hálóba egy nagyobbat. Ez most picit talán túl nagynak is tűnik, de legalább van benne bőven hely. :)

Egyébkent semmi különösebben extra történés nincs. Nekiálltunk az amerikai adóbevallásnak, ami egy hosszú-hosszú rémálom. Főleg Bálintnak, mert ő csinálja, de részben nekem is, mert azért próbálok segíteni, vagy legalébb ébren maradni, amíg ő azon dolgozik lelkesen, vagy kevésbé lelkesen.

Juteszembe, ültettem növényeket. Egyik nap munka utan, amikor párom tovább maradt bent, mert pókereztek bent a kollegáival, elmentem egy Nursery-be (kertészet) közel a munkahelyemhez, és vettem néhány csinos fűszernövénykét: bazsalikom, petrezselyem, snidling, majoranna, rozmaring és kakukkfű a zsákmány. Ja, meg egy levendula is. Valójában a fél kerteszetet megvettem volna, de sajnos nem férnek el sem a lakásban, sem az erkélyen annyian. Az erkélyen már jó ideje van egy csinos faládánk, azt töltöttem meg földdel és ültettem tele a növénykékkel. Szerintem csinos lett. És közben rájöttem, hogy ha egyszer lesz kertecském, abban bizony lesznek saját zöldségeim/gyümölcseim: paradicsom, eper, saláta stb.

No comments:

Post a Comment