Friday, February 12, 2010

Iskolaportán

Ma ebédidő környékén egy órára beugrottam a suliban (a munkahelyemen) a recepciós helyére. Azt megmutatták, hogy a kapun hogyan engedem be az embereket, azzal nem is volt gond. De ért néhány meglepetés.

Egyszercsak megjelent egy kislány a pultomnál, hogy kér egy palack vizet, mert fáj a feje. Azt még egész jól megoldottam, adtam neki. Később egy kissrác jelentkezett, hogy kér egy jegeszacskót, mert fáj a lába. A mélyhűtőben vannak bekészített pakolások, abból adtam neki egyet.

Aztán jött egy másik, hogy fáj a torka, és ideküldték ellenőrzésre. Akkor elég rendesen elcsodálkoztam, majd felajánlottam, hogy felhívom a szüleit. Azt mondta, arra nincs szükség, csak ellenőrizni kéne. De nem értettem, hogy mit. Felhívtam a szomszéd recepcióst (két épülete van az iskolának, mindegyiknek saját recepciósa), hogy mi a teendő. Kiderült, hogy csak a lázát kell megmérnem. Szerencsére pont jött egy tanárnő egy másik gyerkőccel, aki szintén betegnek gondolta magát. A tanárnő segített lázat mérni a szuper, fülbe tehető digitális lázmérővel. A kislány OK, ő mehet vissza tanulni, a másik gyerkőc viszont lázas, ő megy haza.

Aztán jött az ebédosztás, néhány szülő, aki felkapta a gyerekét (mert beteg, utaznak vagy más oka van). Természetesen ehhez alá kellett velük iratnom a papírt, anélkül nem távozhat a gyerek a suliból.

Ettől eltekintve egész nyugis napom volt. :)

No comments:

Post a Comment