Saturday, March 27, 2010

Megérkeztek

Tegnap megérkeztek szüleim. A munkahelyemről jó hamar leléptem, hogy ki tudjak menni értük a reptérre. Pont addigra értem oda, amikor hivatalosan leszállt a gépük, de addigra ők már 20 perce landoltak. Vártam rájuk még egy jó fél-háromnegyed órát mire előkerültek az útlevél- és vámvizsgálatból. De minden rendben volt, szépen beengedték őket az országba. Megkerestük az autót a parkolóban, és hazajöttünk. Elég rendes forgalom volt a pályán befele, de ahol kezdett bedugulni, ott mi szerencsére használthattuk a "carpool" sávot. Ez az a sáv, ahol csak akkor szabad menni, ha legalább 2 ember ül az autóban.

Itthon aztán szüleim kipakoltak, elláttak engem mindenféle ajándékkal. Páromnak is hoztak ezt-azt, de mivel ő csak később ért haza, később kapta meg. Négyesben sétáltunk egyet a lakóparkunkban, kicsit megmutattuk, hogy hol is lakunk. Tetszett nekik minden. Aztán vacsoráztunk egyet, és aránylag időben eltűntünk aludni. Azért mégiscsak hosszút utaztak.

Ma délelőtt elmentünk a Whole Foods-ba, vettünk hamit itthonra, meg finom hamburger húst és csirkecombocskákat ebédre grillezni. Jó volt, sikerült az egyik kedvenc grillezős helyünket megkapnunk. Grillezés után még játszottunk egy Catan-t is, most épp én nyertem. Aztán még itthon kicsit tv-ztünk, beszélgettünk mielőtt ismét időben eltüntek aludni egyet.

No comments:

Post a Comment