Thursday, January 29, 2009

Macskapanzió, Avital

Reggel korán ébredtünk, meglepő módon nem fáradtan. Kényelmesen megreggeliztünk. Aztán én elmentem a macskákért a panzióba, párom pedig dolgozni. A lányok jól voltak, minden rendben van velük. De persze örültek a hazajövetelnek. Itthon fel-alá rohangáltak, meg kicsi Liza folyton bemászott az ölembe szundítani.

Aztán felhívtam Avitalt, hogy mi lenne, ha elmennénk a Sweet Tomatoes-ba ebédelni. Kaptam kupont, két hami egy áráért. Így is lett, az árat elfeleztük, és mindketten jó nagyot ettünk. Hiába, a Sweet Tomatoes-ban nem lehet keveset enni. :) Viszont roppant finom Tapioca pudingot azt igen.

Aztán még átsétáltunk a Target-be, Avital körömlakkot akart venni. Én semmit, de azért csak sikerült ezt-azt. Na jó, sampon tényleg kellett. Meg kenyér is. A többi apróság meg hasznosnak tűnt. :)

Aztán este aránylag időben hazajött párom is. Nem túl korán, mert meglepő módon nem volt hulla fáradt, és egész jól ment neki a munka odabent.

No comments:

Post a Comment