Wednesday, January 28, 2009

BUD-JFK-SFO

Reggel aránylag korán, már kb. 10:30-kor elindultunk a reptérre. Én is szüleimmel, párom is szüleivel. Illetve engem még öcsém is kísért. A reptéren aztán megtaláltuk egymást, még pakoltunk egy kicsit, aztán check-in, security és irány a váróterem. Nem volt túl sok időnk, de azért kényelmesen voltunk.

A repülőn most is három filmet adtak, az első még egész jó volt, a második elég vacak és a harmadik szintén egész jó. A filmek után aludtam valamennyit. Aztán New York-ban kicsit késve szálltunk le, elég rossz volt az időjárás. Ott köröztünk, több másik géppel együtt a reptér felett.

Leszálláskor felkaptuk a csomagjainkat, megmutattuk az élelmiszert amit behoztunk az országba (szerencsére beengedtek mindent), feladtuk újra a csomagjainkat és leültünk a kapunál. Idővel bemondták, hogy a gép késik, valamint másik kaputól indul. Átmentünk a másik kapuhoz. Itt is várakoztunk egy darabig, majd ismét bemondták, hogy a gép még többet késik, és újabb kapuhoz küldtek minket. Onnan végül már tényleg fel is szálltunk a gépre, majd a gép is a földről. Jó utunk volt, én nagyrészt aludtam.

11 helyett kb. éjjel 1-re értünk San Francisco-ba, hazafele még beugrottunk a Safeway-be venni reggelit másnapra. Itthon aztán kipakoltuk a bőröndöket, és éjjel 3 óra körül elmásztunk aludni is.

No comments:

Post a Comment