Monday, January 4, 2010

Utolsó hét önkéntesként

Ez az utolsó hetem, mielőtt igazán munkába állok. Érdekes érzés. Ma voltam a PACE-ben. Kaptam búcsúajándékot is: két borospoharat PACE logóval, képeslapokat, amiket a gyerekek festettek (azokat árultuk a gálán is), és egy lapot, amit az ottaniak aláírtak. Erre nem számítottam, nem dolgoztam nekik túl sokáig, és akkor sem csináltam semmi extrát. Mindegy, kedves tőlük, örültem neki.

A hétvégén nem sok minden történt velünk, kb. csak itthon voltunk és lazítottunk. Na jó, én varrtam egy felsőt. Majd lefotóztatom magam benne, aztán jön a kép. Semmi extra, és sajnos nem a legjobb anyagot választottam hozzá, de azért egész jó lett.

Párom vasárnap elment futni egyet. Én nem tartottam vele, a fogam még mindig érzékeny, és nem akartam jól összerázni meg semmi ilyesmi. De legalább Expit levittem sétálni, legalább ő sportoljon és levegőzzön egy kicsit.

No comments:

Post a Comment