Saturday, January 23, 2010

Téliszalámi és krumplistészta

Képzeljétek, csütörtökön téliszalámis kenyeret vacsoráztunk. Itt az USA-ban. Az úgy volt, hogy Deborah, a kolléganőm megmutatta, hogy hol szokta a suliba a meeting-ekre a kóser sütiket vásárolni. Az egyik hely nagyon megtetszett, visszamentem munka után. Kicsi bolt, egész eldugott, picit olyasmi, mint Magyarországon egy vidéki közért. Tartottak egy csomó orosz, német, lengyel cuccot, mind igen csinos, aránylag ismerős. Aztán egyszercsak megláttam a téliszalámit. Rögtön be is tettem a kosárkámba, gondoltam az már nem menekül. Párom is ledöbbent, amikor kinyitotta a hűtőszekrényt és egy Pick szalámi bámult rá. :)

A krumplistésztát pénteken főztem. Mivel kockatészta itt nincs, imporiváltam. Vettem Lasagna tésztát, összetörtem, megfőztem. Elviekben ez a tészta nem igényel főzést, csak össze kell belőle rakni a lasagna-t és be a sütőbe. De szerencsére jól bírta a főzést és nagyon jó kis krumplistészta lett belőle. A következő a káposztás kocka lesz a hétvégén. :)

No comments:

Post a Comment