Saturday, March 5, 2011

Nem is olyan rossz ez :)

Már több hónapja, kb. három, hogy pontos legyek, ismét az amerikai háziasszonyok életét élem. Viszont kezdek rájönni, ez nem is olyan rossz, unalmasnak pedig végképp nem mondanám. :)

Egyrészt felkerestem a régi helyeket, ahol önkéntesen dolgoztam korábban - boldogan visszafogadtak. Úgyhogy most megint járok - egyelőre csak segíteni, megfigyelni - a GRPG-be, tanítani majd talán pár hét múlva fogok én is. A PACE-be is megint elmentem, továbbra is mindenféle éppen aktuális dologban segítek, legutóbb megint egy jó adag borítékot töltöttem hírlevéllel.

Aztán körülnéztem a meetup.com oldalon és találtam néhány "klub"-ot, ahova csatlakoztam is. Havonta egyszer járok egy kézimunka körbe például, ahol mindenki köt, horgol, keresztszemezik vagy bármi egyebet művel ami elfér az ölében. Igen kellemes összejövetelek.

Ezek voltak a házon kívüli programjaim. Házon belül pedig egyrészt igyekszem rendes háziasszony lenni - ez a főzés tekintetében általában sikerül, takarítás terén már kevésbé - másrészt varrogatok lelkesen. Bálintnak készült legutóbb két ing, egy hétköznapi zöld kockás, illetve egy lazább, "nyaralós" ing. Magamnak meg sapit varrtam, hogy az erős napsütésben ne kapjak napszúrást.

Összejárok barátnőimmel is, legutóbb megint Jennel futottam össze az egyik bevásárlóközpontban. Megkértem, hogy jöjjön el vásárolni velem - fel kellett kapnom vmi csinos holmit (majd mindjárt elmondom miért). Azzal hamar végeztünk, utána kicsit sétálgattunk még, majd betértünk az egyik étterembe. Épp a Cheesecake Factory jött szembe velünk, úgyhogy ott ültünk le egy-egy italra. Jenn vmi finom almaleves holmit ivott, én forró csokinak nevezett kakaót tejszínhabbal. Viszont abban a pillanatban, ahogy tettem le a zsákomat és a retikülömet, hogy elfoglaljam a helyem az asztalnál, villant be a gondolat, hogy igen, ez az amerikai élet: kis vásárolgatás, kis étteremben csevegés, semmi komoly. Persze könnyű nekem.. Jenn dolgozik, ő a munkahelye és az esti korrepetálása között találkozott velem.

No, és hogy miért kellett felkapnom valami csinosat, és miért is varrtam épp "nyaralós" inget Bálintnak? Nyaralni megyünk! Tavaly a PACE gáláján nyertem egy két személyes hajós luxusutat. A négy lehetőség (Karib-tenger, New England, Mexikó, Alaszka) közül a Karib-tengert választottuk. Ma este repülünk Floridába, holnap délután indul a hajónk. A repjegyet persze mi álljuk meg az összes többi járulékos költséget, de azért jól hangzik az ügy. Bízom benne, hogy nem fog túl sokat billegni a hajó, annak nem vagyok kedvelője. Négy szigeten fogunk megállni, két teljes napot töltünk a vizen. A Holland America társaság Nieuw Amsterdam hajójával megyünk. Ez egészen új, 2010-ben állították üzembe, és bár szerintem hatalmas, vannak nagyobb hajók is állítólag. Kíváncsi vagyok, milyen lesz egy ilyen 'cruise', mi magunktól valószínűleg sosem mentünk volna. De most már roppantul be vagyok sózva az ügytől. Majd igyekszem úti beszámolót is írni.

No comments:

Post a Comment