Saturday, November 21, 2009

PACE Gala

Ma este dolgozni mentem. A képen látható szerkóban. A PACE nevű munkahelyem jótékonysági gáláján dolgoztam mint hostess. Mivel a PACE éppen 20 éves, a 20-as évek hangulatában adták elő az egészet, aki akart, vehetett kosztümöt. Nekem könnyű dolgom volt. Kikaptam a szekrényből a nagymamámtól örökölt csipkeruhámat, felvettem hozzá a hosszú gyöngysort és kész is volt a "jelmezem".

A gálát egy gyönyörűszép konferenciaközpontban tartották, a Hayes Mansion-ben. Mi önkéntesek kaptunk fejpántot toll dísszel, hogy jobban passzoljunk az est hangulatához. Az én feladatom Carmennel, egy másik önkéntes nővel, a tombola jegyek árusítása volt. Jól haladtunk, sok jegyet elsóztunk. Vettem én is kettőt, egyet a saját nevemben, egyet párom nevében.

Bridget, a főnöknőm húzta a tombolát az est végén. Három díjat osztottak. Mázlista voltam, megnyertem a fődíjat! Alig mertem elhinni. Még most is nehéz. Hogy mi a fődíj? Egy hetes luxus hajóút két fő részére. Úticél: választhatunk Carib-tenger, Mexikó, Alaszka és Újfunland között. Még gondban vagyunk, egyelőre leginkább felfogni a dolgot. Ja, és ha kíváncsiak vagytok, a Holland America Lines hajótársasággal megyünk. Majd valamikor. 18 hónapon belül kell elhasználni, tehát még van időnk dönteni.

1 comment:

  1. Szuper! Gratulalok a nyeremenyhez, barmelyiket is valasztjatok. Zsuzsi

    ReplyDelete